Και το
αποφάσισαν λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των καταναλωτών και των ευπαθών
ομάδων, όπως ανέφεραν.
Το εμπάργκο κράτησε μια εβδομάδα. Η διανομή του πετρέλαιου δεν ξεκίνησε –όπως κάθε χρόνο- στις 15 Οκτωβρίου, καθώς βενζινοπώλες και πρατηριούχοι διαμαρτύρονταν για την εξίσωση του φόρου στα καύσιμα.
Το εμπάργκο κράτησε μια εβδομάδα. Η διανομή του πετρέλαιου δεν ξεκίνησε –όπως κάθε χρόνο- στις 15 Οκτωβρίου, καθώς βενζινοπώλες και πρατηριούχοι διαμαρτύρονταν για την εξίσωση του φόρου στα καύσιμα.
Η ζήτηση πετρελαίου θέρμανσης παραμένει πάντως υποτονική λόγω κρίσης αλλά και
υψηλών θερμοκρασιών.
Η μέση τιμή του πετρελαίου θέρμανσης ήταν χθες 1,37 ευρώ το λίτρο. Οι τιμές
ξεκινούν από 1,31 ευρώ και κλιμακώνονται μέχρι 1,5 ευρώ το λίτρο.
Σε πτωτική πορεία βρίσκεται το πετρέλαιο κίνησης, ωστόσο, από τα 10 λεπτά
περίπου που είναι η μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (η οποία ισχύει από
την περασμένη Δευτέρα, ταυτόχρονα με την αύξηση του ντίζελ κίνησης) μέχρι
στιγμής έχουν περάσει στην κατανάλωση μόνο τα 4 λεπτά. Συγκεκριμένα, η τιμή
διυλιστηρίου για το ντήζελ κίνησης από 1,181 ευρώ το περασμένο Σάββατο,
διαμορφώθηκε χθες στο 1,084 ευρώ ενώ η μέση τιμή λιανικής από 1,572 έπεσε στο
1,532 ευρώ το λίτρο.
Οι οργανώσεις της λιανικής αγοράς καυσίμων επισημαίνουν ακόμη ότι η «η
εξομοίωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και τα κριτήρια επιδότησης δεν έχουν
καμία σχέση με το λαθρεμπόριο καυσίμων παρά μόνο για την υλοποίηση των
απαιτήσεων του μνημονίου» και ότι το λαθρεμπόριο καυσίμων πατάσσεται μόνο με
την εγκατάσταση των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου εισροών - εκροών σε όλα τα
στάδια διακίνησης των καυσίμων.
Αναδημοσίευση
από: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=169305&catid=3
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.