Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Έρευνα: Προφίλ και Προσόντα υποψήφιου Δήμαρχου Φλώρινας



-Η έρευνα ταράσσει τα λιμνάζοντα νερά  και αμφισβητεί εκ θεμελίων το μοντέλο των υποψηφίων με κομματική ταυτότητα, κυρίως όμως με πολυετή θητεία στα κοινά!

Πεδίο μεγάλων ανατροπών - μεταβολών που είναι σε θέση να επηρεάσει τον κεντρικό άξονα των μέχρι τώρα δεδομένων είναι το γεγονός ότι  οι πολίτες επιθυμούν νέα πρόσωπα με επαγγελματική καταξίωση, αλλά μεγαλύτερο προσόν για τους υποψηφίους Δημάρχους  θεωρείται η αποδέσμευσή τους από κομματικούς μηχανισμούς.
Τον Μάιο του 2014 οι εκλογές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα είναι η πλέον κρίσιμες διότι  καταδικάζεται από τους πολίτες  ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζονται το δημοτικό ταμείο  και τις εξουσίες οι δήμαρχοι.
Οι πολίτες απεγνωσμένα αναζητούν νέα πρόσωπα, αδιάφθορα και καταγόμενα από την «λαϊκή τάξη»… έχουν κατασταλαγμένα κριτήρια περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
Καταδικάζουν έντονα πρώην και νυν αποτυχημένους πολιτευτές και γόνους πολιτικών τζακιών, τους θεωρούν  βαρίδια πολιτικά και σκιές μιας άλλης εποχής.
-Οι ερωτήσεις της έρευνας αφορούσαν το προφίλ και τα προσόντα του υποψήφιου Δήμαρχου, έξι (6) από αυτές αξιολογήθηκαν από τον αναλυτή ως οι κυρίαρχες που θα πρέπει να χαρακτηρίζουν τον υποψήφιο:
1.Να μην έχει καμία σχέση με την πολιτική στο παρελθόν.
2.Να μπορεί να λύνει προβλήματα χωρίς την βοήθεια άλλων.
3.Να νοιάζεται για τους απλούς – καθημερινούς πολίτες.
4.Να είναι έντιμος και σώφρων.
5.Να είναι δυναμικός και να διεκδικεί από την κεντρική εξουσία.
6.Να είναι επιτυχημένος επαγγελματικά χωρίς οικονομικές εκκρεμότητες.
-Για πρώτη φορά οι ερευνητές κατέγραψαν προτάσεις και σκέψεις των πολιτών, έξω από τα στενά κλισέ των ερωτήσεων, έδωσαν την ευκαιρία να εκφραστούν οι συνεντευξιαζόμενοι ελεύθερα και κατέγραψαν τα εξής κύρια στοιχεία:
1) Οι πολίτες θέτουν σε προτεραιότητα την ποιοτική εξέλιξη του τουριστικού αποθέματος, την οργάνωση αναβάθμιση στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου η οποία θα εμπεριέχει δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου σε όλα τα επίπεδα προγραμματίζοντας δράσεις για  σχεδιασμό εναλλακτικών μορφών τουρισμού, οι οποίες λόγω της γεωγραφικής θέσεις και των δυνατοτήτων μπορούν να αναπτυχθούν σε κορυφαία επίπεδα όπως ο Εκκλησιαστικός και ποδηλατικός τουρισμός που είναι ανύπαρκτος μέχρι σήμερα.
2) Η βελτίωση της ατμόσφαιρας και η καταπολέμηση της ρύπανσης… οι περικοπές των εξόδων σε πολιτιστικά γεγονότα είναι καθολικό αίτημα των πολιτών.
3) Η αυστηρότητα αλλά και το δίκαιο θα πρέπει να χαρακτηρίζει τον υποψήφιο Δήμαρχο, να λειτουργεί  στην πραγματική του διάσταση και όχι συναισθηματικά, φιλικά ή εκδικητικά.
4) Τα ιστορικά επίπεδα της ανεργίας μείζον θέμα για κάθε οικογένεια, την πρωτιά την κρατούν οι γυναίκες, ακολουθούν οι νέοι 15 – 25 χρονών.
5) Το πολυσυζητημένο θέμα της τηλεθέρμανσης δεν αγγίζει την πλειοψηφία των δημοτών μιας και περιορίζεται στενά στα όρια της πόλης και αφορά μικρό τετραψήφιο αριθμό πολιτών.
-Σύμφωνα με τα στοιχεία της δημοσκόπησης, οι ηλικιακές ομάδες, που συμμετείχαν, είναι οι:
18-24 χρόνων: 70 άτομα.
25-44 χρόνων: 150 άτομα.
45-64 χρόνων: 100 άτομα.
65+: 30 άτομα.
-Το ΚΕ.Κ.Π.Ο.Ε επέλεξε όλες τις περιοχές που απαρτίζουν τον Δήμο Φλώρινας κατανέμοντας γεωγραφικά τα ερωτηματολόγια με αναλογία πληθυσμού.
Η έρευνα έγινε σε σύνολο 350 ατόμων, κατανέμοντας την αναλογία σε 200 άνδρες και 150 γυναίκες.
Η χρονική περίοδος ήταν από 2 έως 5 Ιανουαρίου 2014, χρησιμοποιήθηκαν τέσσερις ερευνητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με ημιδομημένο ερωτηματολόγιο, το σφάλμα λάθους ανέρχεται στο 1,5%.
Εντολέας έρευνας ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΠΗΓΗ:  ΚΕ.Κ.Π.Ο.Ε (κέντρο κοινωνικών πολιτικών Οικονομικών ερευνών).
Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας για την
πολιτική και κοινωνική έρευνα που ορίζεται  από τους κανόνες.
Η δημοσίευση στοιχείων από την παρούσα έρευνα, θα πρέπει να γίνεται τηρώντας τον κώδικα δεοντολογίας,  σε διαφορετική περίπτωση το ΚΕ.Κ.Π.Ο.Ε θα επεμβαίνει προς αποκατάσταση της πραγματικότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.