Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Ενότητα στη διαφορετικότητα με το ψηφοδέλτιο του Γιάννη Βοσκόπουλου η Όλγα Μούσιου



Την απόφαση της να συμμετάσχει στο ψηφοδέλτιο του Γιάννη Βοσκόπουλου για το Δήμο Φλώρινας,  ανακοίνωσε η  Όλγα Μούσιου στη συνέντευξη της Τετάρτης 16.4.14.

Η σημαντική αυτή εξέλιξη στο πολιτικό σκηνικό των Δημοτικών εκλογών για το Δήμο Φλώρινας, αλλάζει τα πολιτικά και εκλογικά δεδομένα, κι ενισχύει σοβαρά τη δυναμικότητα αλλά και το προφίλ του συνδυασμού του Γιάννη Βοσκόπουλου, δίνοντας του σοβαρό προβάδισμα.
Η κα Μούσιου εξήγησε επαρκώς τους λόγους της συνεργασίας της με τον υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Βοσκόπουλο αλλά και γιατί δεν συνεργάστηκε με τους υποψήφιους άλλων συνδυασμών.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Αγαπητοί δημοσιογράφοι,
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,

Σας ευχαριστώ που ανταποκριθήκατε στην πρόσκλησή μου και μου προσφέρετε τη σημαντική δυνατότητα να επικοινωνήσω με τους συνδημότες μας και να κάνω τις πρώτες δημόσιες προεκλογικές μου ανακοινώσεις.
Όπως γνωρίζετε, κλείνει για μένα μια οκταετής περίοδος, όπου συμμετείχα στις αυτοδιοικητικές εκλογές για δυο συνεχείς φορές ως επικεφαλής Δημοτικών Συνδυασμών. Αυτό αποτέλεσε μια πολύ τιμητική διαδικασία, στο πλαίσιο της οποίας συνεργάστηκα άμεσα με σχεδόν 300 συνδημότες μου, που με εμπιστεύτηκαν και μου έδωσαν την χαρά να ηγηθώ δυο Δημοτικών Συνδυασμών, γιατί από τις δυστοκίες που παρατηρούνται στις φετινές εκλογές διαπιστώνουμε ότι η κατάρτιση Συνδυασμού είναι ένα δύσκολο εγχείρημα.
Ευχαριστώ, λοιπόν, όλους αυτούς τους συνεργάτες, παρόντες και απόντες, καταξιωμένα πολιτικά στελέχη και φερέλπιδες νέους και νέες, ενεργούς πολίτες, τον καθένα ξεχωριστά με ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη. Ευχαριστώ, επίσης, όλους τους συμπολίτες μας που μας τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους κάνοντας σε πολλές περιπτώσεις γενναίες πολιτικές υπερβάσεις. Και τέλος, ευχαριστώ την οικογένειά μου και τον σύζυγό μου, Μιχάλη, για την αμέριστη αγάπη και τη συμπαράστασή του.
Αγαπητοί μου φίλοι, η τρέχουσα προεκλογική περίοδος βρίσκει την περιοχή της Φλώρινας και την τοπική μας κοινωνία σε βαθιά οικονομική και κοινωνική κρίση. Η Φλώρινα, πρωταθλήτρια της ανεργίας βιώνει μια πρωτόγνωρη οικονομική ύφεση, που πλήττει όλες τις κοινωνικές ομάδες αδιακρίτως και εκδηλώνεται άμεσα σε όλες τις πτυχές της κοινωνίας μας. Δημόσιος και ιδιωτικός τομέας, κράτος και αγορά συμπαρασύρονται σε μια επικίνδυνη πορεία και οφείλουμε όλοι να ενεργοποιηθούμε και να συνδράμουμε στην αλλαγή πλεύσης της χώρας και του τόπου μας.
Μέσα σε αυτό το ζοφερό τοπίο της οικονομικής μας καθημερινότητας η ενίσχυση του ρόλου και των λειτουργιών της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης αναμφίβολα συνιστά την μεγάλη ελπίδα της αλλαγής και της προόδου για τον τόπο. Στην πρόκληση αυτή των καιρών, θεωρώ ότι όλοι οφείλουμε να δώσουμε το παρόν μας και να συνεισφέρουμε στο μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης της χώρας μας, αλλά και της «μικρής μεγάλης μας πατρίδας». 
Δεν σας κρύβω ότι στο προηγούμενο διάστημα δέχτηκα πολύ ενδιαφέρουσες και τιμητικές προτάσεις από τέσσερις υποψήφιους Περιφερειάρχες, για να αγωνιστώ μαζί τους, είτε ως υποψήφια Αντιπεριφερειάρχης είτε ως περιφερειακή Σύμβουλος. Τους ευχαριστώ θερμά και τους εύχομαι καλόν αγώνα, αλλά η μεγάλη αγάπη της ζωής μου είναι ο τόπος που γεννήθηκα και ζω όλα μου τα χρόνια, ο Δήμος Φλώρινας, και θέλω να στηρίξω τον τόπο αυτόν για ζήσουν εδώ και τα παιδιά μου.
Γνωρίζετε τη διαρκή ενασχόλησή μου με τα κοινά του τόπου μας, το γνήσιο ενδιαφέρον μου για την επίλυση των ζητημάτων της περιοχής μας, τις καίριες παρεμβάσεις μου σε σημαντικά θέματα και τη σθεναρή μου αντίδραση σε επιλογές που βλάπτουν τη Φλώρινα. Ξέρετε καλά τους αγώνες και την καθημερινή μου προσπάθεια να στηρίξω με τη συνδρομή μου συλλογικά και προσωπικά  ζητήματα.
 Με απόλυτη αίσθηση ευθύνης, λοιπόν, παραμένοντας στον πολιτικό μου χώρο και διατηρώντας όλα τα πολιτικά μου χαρακτηριστικά, στην παρούσα πολιτική συγκυρία, όπου δημιουργούνται νέες συλλογικότητες και συνεργασίες, επέλεξα να συνεργαστώ με τον Δήμαρχο, τον κ. Βοσκόπουλο,  συμμετέχοντας στον νικηφόρο σχηματισμό που έχει συγκροτήσει για τις επικείμενες Δημοτικές εκλογές, συμπράττοντας με μια ομάδα αποφασισμένων και έντιμων συνεργατών με σκοπό να διαχειριστούμε τα φλέγοντα ζητήματα της περιοχής μας και με τη κοινή μας προσπάθεια να πετύχουμε να υλοποιήσουμε τους ρεαλιστικούς και οραματικούς μας στόχους.
Η επιλογή μου αυτή σηματοδοτεί ότι η συμμετοχή μου στα κοινά είναι μια διαρκής πορεία και ως μάχιμη αγωνίστρια, δεν διστάζω να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση των συμπολιτών μου που τους εμπιστεύομαι και τους αγαπώ. Οι λόγοι της επιλογής του συγκεκριμένου Συνδυασμού είναι καθαρά αυτοδιοικητικοί, αλλά και ανθρώπινοι. Θεωρώ ότι ο κ. Βοσκόπουλος είναι η πλέον κατάλληλη επιλογή την παρούσα στιγμή για τη θέση του Δημάρχου Φλώρινας και εξηγώ αναλυτικά στη συνέχεια.
Καταρχήν, ο κ. Βοσκόπουλος είναι ένας άριστος τεχνοκράτης, καταξιωμένος επαγγελματικά στην τοπική μας κοινωνία, που δεν αναζητά επαγγελματική στέγη στον δημαρχιακό θώκο. Είναι πολύ έμπειρος πλέον και αφοσιωμένος στην τοπική αυτοδιοίκηση, εφόσον επί 8 χρόνια ασχολείται με αυτήν, και άσκησε αποτελεσματικά τον ρόλο του ως Νομάρχης και ως Δήμαρχος. Η εμπειρία του αυτή αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για τη διαχείριση των σοβαρών θεμάτων του τόπου, όπως είναι ο τομέας της ενέργειας και της ανάπτυξης. Επιπλέον, ο κ. Βοσκόπουλος, είναι, όπως κι εγώ, αυτόφωτος πολιτικά και αυτοδύναμος, δεν χειραγωγείται και δεν εξαρτάται από τα παλαιοκομματικά κατεστημένα πολιτικά συστήματα της περιοχής μας, για αυτό και δέχεται τόσες μεθοδευμένες συκοφαντικές επιθέσεις από «γνωστούς-άγνωστους» κύκλους.
Στη διάρκεια της τρέχουσας θητείας του ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικός, πέτυχε τη συνένωση του νέου Καλλικρατικού Δήμου Φλώρινας και τακτοποίησε όλες τις εκκρεμότητες που κληρονόμησε. Εκπλήρωσε σημαντικό μέρος των προεκλογικών του δεσμεύσεων, αναφέρω χαρακτηριστικά τη μείωση της τιμής του νερού, και μέσα σε μια Ελλάδα που τελματώνει στην κρίση, πέτυχε την υπογραφή του μέγιστου για την περιοχή μας έργου της Τηλεθέρμανσης, ενός έργου πνοής για τον Δήμο Φλώρινας.
Ήταν παρών σε όλα τα μεγάλα ζητήματα του Δήμου και με σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο έδωσε το ηχηρό μήνυμα της τοπικής κοινωνίας για τα ζέοντα θέματα (ενεργειακά, Τριτοβάθμια Τμήματα του Δήμου, κλπ.). Θα περιοριστώ σε αυτά, εφόσον θα υπάρξει επίσημος και αναλυτικός απολογισμός του Δημάρχου. Δεν έχει γραφτεί σε βάρος του ούτε μια σοβαρή αντιπολιτευτική αράδα και όσα αρνητικά του καταλογίζουν οι πολιτικοί του αντίπαλοι αναφέρονται καθαρά σε προσωπικές αντεγκλήσεις και διαφορές. Στην ουσία η πλειονότητα των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου (πάνω από 95% τις υπολογίζω νοερά) ήταν ομόφωνες και οι ελάχιστες διαφωνίες ήταν για θέματα περισσότερο ιδεολογικού χαρακτήρα, παρά πρακτικού.
Επιπρόσθετα, ο κ. Βοσκόπουλος έχει σχηματίσει μια αρραγή ομάδα υπεύθυνων συνεργατών, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν άριστα στις απαιτήσεις των ρόλων που τους ανατέθηκαν. Λειτούργησαν με σύμπνοια και ομοψυχία, με ελάχιστες απώλειες στη διάρκεια της τετραετίας. Η ομάδα αυτή έχει δυναμική και αποτελεί τον σταθερό κορμό του ανανεωμένου Συνδυασμού «Αναπτυξιακή Πορεία». Στόχο μας αποτελεί μια αυτοδιοίκηση του Δήμου Φλώρινας που θα είναι ο φορέας της κοινωνικής και οικονομικής προόδου, της ουσιαστικής κοινωνικής συμμετοχής και της ισόρροπης και αειφόρου ανάπτυξης.
Μετά την πάροδο τόσων ετών, θεωρώ ότι η συμμετοχή μου στα κοινά έχει θετικό πρόσημο, η μέχρι τώρα πολιτική πορεία μου απέδειξε ότι διαθέτω το ήθος και την ικανότητα να συνεισφέρω με αποτελεσματικότητα, εντιμότητα και διαφάνεια στις τοπικές υποθέσεις και να κινητοποιήσω τις ζωντανές δυνάμεις της τοπικής μας κοινωνίας, ώστε να αξιοποιήσουμε τα αναπτυξιακά συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Γνωρίζετε ότι οι στόχοι μου δεν είναι καιροσκοπικοί και ιδιοτελείς. Αγαπώ το επάγγελμά μου, το ασκώ επιμελώς ως λειτούργημα και δεν προτίθεμαι να το εγκαταλείψω, αλλά θεωρώ ότι, εφόσον εκλεγώ, θα μου δοθεί η ευκαιρία να προσφέρω μέσα από ρόλους που με ενδιαφέρουν και σχετίζονται με την Κοινωνική πολιτική, τον Πολιτισμό και την Παιδεία.
Καλώ τους συνδημότες μας και πάλι να δώσουμε μαζί τον μεγάλο αγώνα για να πετύχουμε : Την άρση της απομόνωσης και την καλύτερη προσβασιμότητα στον Δήμο της  Φλώρινας με τον κάθετο άξονα που δικαιούμαστε, με ασφαλή οδικά δίκτυα σε όλο τον νομό και με την επέκταση των οικονομικών μας δραστηριοτήτων στις γειτονικές χώρες.
·      Τα ισχυρά Πανεπιστημιακά Τμήματα και τα ελκυστικά Τμήματα Α.Τ.Ε.Ι. που θα συνδέουν την ερευνητική δραστηριότητα με την τοπική ανάπτυξη.
·      Την υποστήριξη των νέων, με τη δημιουργία θέσεων εργασίας και μορφωτικών θεσμών.
·      Την υποστήριξη του αγροτικού πληθυσμού, των γεωργών και των κτηνοτρόφων του νομού μας με ισχυρές επιδοτήσεις, με ενημέρωση και νέους θεσμούς, και την ενίσχυση του επιχειρηματικού κόσμου της Φλώρινας.
·      Την αειφόρο ανάπτυξη της Φλώρινας και την έμφαση στον εναλλακτικό τουρισμό που αρμόζει στη φυσική ομορφιά και στον πολιτιστικό πλούτο της περιοχής μας.
·      Έναν νέο ενεργειακό σχεδιασμό που θα αξιοποιεί τον ορυκτό μας πλούτο και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και θα αναδείξει την Φλώρινα σε ενεργειακό κέντρο της Ελλάδας, με τα μέγιστα ανταποδοτικά οφέλη (θέσεις εργασίας, μετεγκαταστάσεις, αυξημένος τοπικός πόρος).
·      Μια στιβαρή κοινωνική πολιτική για τη στήριξη των ευπαθών ομάδων, των πολυτέκνων, των ΑμεΑ, αλλά και των γυναικών, των ατόμων της τρίτης ηλικίας  και των παιδιών του Δήμου μας.

Αγαπητοί μου φίλοι, γνωρίζετε ότι η πολιτική μου πορεία δεν ήταν στρωμένη με ροδοπέταλα. Έχω δεχτεί ένα μπαράζ προσωπικών επιθέσεων με απίστευτες ψευδείς λασπολογίες, και έχουν γίνει επανειλημμένες απόπειρες απαξίωσης μου επώνυμα και ανώνυμα, όπως γίνεται ήδη και με την επιλογή μου αυτή. Δυστυχώς για τους συκοφάντες, η κοινωνία της Φλώρινας είναι πολύ μικρή και όλοι γνωριζόμαστε πολύ καλά.
Η προσωπική και η επαγγελματική μου πορεία μου έχουν δώσει να ευκαιρία να έχω μια ανεξαργύρωτη και αδιαπραγμάτευτη σχέση αμοιβαίας εκτίμησης με τους συμπατριώτες μου. Είναι ένας βαθύς και ειλικρινής δεσμός αγάπης που είναι ο άνεμος κάτω από τα φτερά μου όλα αυτά τα χρόνια. Η στέρεα προσωπική μου σχέση με τους συμπολίτες μου είναι ανέγγιχτη, γιατί όλοι γνωρίζουν τον τρόπο που ζω και πολιτεύομαι. Και όλοι ξέρουν καλά ότι από την εμπλοκή μου με την πολιτική δεν αποκόμισα παρά μόνο ηθικά και συναισθηματικά οφέλη, εφόσον τα περιουσιακά στοιχεία μου και της οικογένειάς μου είναι ακριβώς τα ίδια εδώ και 15 χρόνια, όπως και το «πόθεν έσχες» μου, που είναι στη διάθεσή σας. 
Το κάδρο της μικροπολιτικής και των ραδιουργιών είναι ανάρμοστο για όσους θέλουν να είναι χρήσιμοι στην κοινωνία. Πέρα από τους αχυρανθρώπους, τους «κουκουλοφόρους του διαδικτύου» και τους ψιθυριστές των πεζοδρομίων υπάρχει η πραγματική κοινωνία με τα ζέοντα προβλήματά της και σίγουρα όσοι λειτουργούν με τον τρόπο αυτόν δεν προσφέρουν καλές υπηρεσίες στον τόπο.  Καλώ, λοιπόν, όλους να αρθούμε στο ύψος των περιστάσεων, γιατί η Φλώρινα χρειάζεται Δημοτική αρχή με αξίες, σχέδιο και όραμα και χρειάζεται όλους μας σε δράση. Όλους τους πολίτες του Δήμου μας για μια κοινωνική συμμαχία, πέρα από τις όποιες διαχωριστικές περιχαρακώσεις, για να ενώσουμε τη φρεσκάδα των ιδεών μας και το πάθος μας για το μέλλον για να δημιουργήσουμε μαζί τον ισχυρό ΔΗΜΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ!
Είμαι πάντα δίπλα σας και οραματίζομαι πάντα μαζί σας την Φλώρινα των ανοιχτών οριζόντων, της Παιδείας, της Βιώσιμης  Ανάπτυξης, με ποιότητα ζωής, με ανθηρές επιχειρήσεις, με πιστοποιημένα προϊόντα, με ενημερωμένους αγρότες, με εργαζομένους νέους, με πολίτες που απολαμβάνουν την ευημερία και την κοινωνική προστασία που μας αξίζει. Την Φλώρινα που πορεύεται με ομοψυχία και ομόνοια προς την πρόοδο και την ανάπτυξη! Για αυτήν τη Φλώρινα αγωνίζομαι και πιστεύω πως οι συμπατριώτες μου θα μου δώσουν τη δύναμη με την στήριξή τους να προσφέρω τις δυνάμεις μου στον τόπο μας!
Εγκάρδιες πασχαλινές ευχές σε όλους! Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας!

Όλγα Μούσιου-Μυλωνά
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με τον Συνδυασμό του Γιάννη Βοσκόπουλου «Αναπτυξιακή Πορεία»

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ (Τριανταφυλλίδης): κα Μούσιου μας είπατε γιατί επιλέγετε τον συνδυασμό του νυν Δημάρχου. Θέλω να μας πείτε γιατί δεν επιλέξατε κάποιον άλλο συνδυασμό που βρίσκεται ιδεολογικά πιο κοντά σε σας απ’ ότι ο ιδεολογικός χώρος τον οποίο υπηρετεί ο νυν Δήμαρχος.
ΜΟΥΣΙΟΥ: Εννοείτε τον συνδυασμό του κ. Τσιώκα;
Τριανταφυλλίδης: Τον  συνδυασμό του κ. Τσιώκα και του κ. Γκέκτση.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: με τον κ. Τσιώκα έγιναν κάποιες συζητήσεις πριν 6 μήνες. Στις συζητήσεις αυτές από την δική μου μεριά προτάθηκε νάχουμε μια συνεργασία και του ζήτησα ότι αυτή η συνεργασία θα πρέπει να γίνει με επικεφαλής εμένα στη φάση αυτή, επειδή έχω μια μεγάλη πολιτική εμπειρία στο θέμα των εκλογών και γιατί η ομάδα η οποία κατεβαίνει με τον κ. Τσιώκα έχει αποστασιοποιηθεί από τον δικό μας συνδυασμό στις προηγούμενες εκλογές. Αυτό απορρίφθηκε από τη μεριά του κ. Τσιώκα κι έτσι ναυάγησε αυτή η συνεργασία.
Επομένως για μένα δεν υπήρχε άλλη δίοδος συνεργασίας. Σας ανέφερα ότι παραμένω στον πολιτικό μου χώρο, ιδεολογικά δεν έχω αποστεί. Δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να ενστερνιστώ και να συμπράξω με ένα σχήμα που έχει τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι λόγοι αξιοπρέπειας και την δικής μου πολιτικής πορείας. Δεν υπάρχουν κάποια πράγματα που να με κάνουν να συμπράξω με κάποιον συνδυασμό που συνεργάζεται με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Η απόφαση μου αυτή δεν είναι των τελευταίων ημερών. Είναι καρπός σκέψης μηνών και διαβούλευσης και ζυμώσεων στη λειτουργία μας στο δημοτικό συμβούλιο. Υπάρχουν βέβαια και ανθρώπινοι λόγοι. Από τη συνεργασία μας σε ανθρώπινο επίπεδο, μου έδειξε θετικά στοιχεία και θέλησα κι εγώ να βοηθήσω.
ΕΡΩΤΗΣΗ (Τριανταφυλλίδης): Αυτά τα θετικά στοιχεία που βλέπετε στον κ. Βοσκόπουλο σας κάνει  να ελπίζετε σε μια συναντίληψη σε ορισμένα σημαντικά ζητήματα που είχατε την προηγούμενη φορά στο πρόγραμμα σας που μπορούν να αλλάξουν την πορεία του Δήμου μας;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: όπως σας είπα δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει απόλυτη ταύτιση σ’ όλα τα θέματα και σ’ όλα τα ζητήματα. Σαφώς και θα υπάρχουν διαφοροποιημένες απόψεις για κάποια θέματα. Νομίζω όμως ότι στα πολύ μεγάλα ζητήματα του δήμου μας υπήρχε απόλυτη ομοφωνία όλων των παρατάξεων. Νομίζω ότι για το καλό της Φλώρινας μπορούμε να ξεπεράσουμε οποιαδήποτε πολιτική διαφορά. Το θέμα είναι να μπορούμε να συνεννοηθούμε. Ξέρετε ότι  εγώ θέλω να διατηρώ την αυτονομία μου. Ενότητα στη διαφορετικότητα.
ΕΡΩΤΗΣΗ (Νικολτσάνης): Είναι έκπληξη το εγκώμιο του κ. Βοσκόπουλου. Στις προηγούμενες εκλογές δεν είχατε την ίδια άποψη. Είχατε σκληρές αντιπαραθέσεις.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Εγώ κατ’ αρχήν δεν πολιτεύομαι με φήμες και λόγια του πεζοδρομίου και του σκοταδιού που λέγονται πίσω από τις πόρτες. Εγώ πολιτεύομαι στο φως, καθαρά, με εντιμότητα και ειλικρίνεια. Δεν με πτοούν οι φήμες και τα λόγια που μπορεί να πει ο οποιοσδήποτε για τον καθένα.
Στη Φλώρινα δυστυχώς υπάρχει μια ομάδα η οποία εξαπολύει φήμες για όλα τα πρόσωπα της πολιτικής ζωής και νομίζω ότι οι συμπολίτες μας πλέον δεν μπαίνουν  σε μια τέτοια λογική και δεν πείθονται με τα όσα ακούνε.
 Όσο για το εγκώμιο που αναφέρεστε, εγώ διατύπωσα ξεκάθαρα αυτό που απεκόμισα μέσα στη λειτουργία του τωρινού Δημοτικού Συμβουλίου από τη συνεργασία αυτής της τετραετίας. Δεν είμαι αγιογράφος κανενός για να κάνω την αγιογραφία του. Όλοι πορευόμαστε με τα δυνατά και αδύνατα σημεία μας, αλλά το πολιτικό προσωπικό της Φλώρινας είναι συγκεκριμένο και πρέπει να αποφασίσουμε όλοι να βάλουμε τη δική μας συμβολή και τη δική μας συνδρομή με αυτούς τους ανθρώπους που είναι δίπλα μας.

Αναδημοσίευση από: parathrhthsflorina.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.