Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ευχαριστήριο του Σωτήρη Βόσδου, υποψηφίου Βουλευτή


Από τα βάθη της καρδιάς μου ευχαριστώ όλους τους συμπολίτες μας που με την ψήφο τους εξέφρασαν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους συνεργάτες μου για την στήριξη και την συμπαράστασή τους. Στη σύντομη αυτή προεκλογική περίοδο μου δόθηκε η δυνατότητα, για μια ακόμη φορά, να γνωρίσω ανθρώπους και συμπεριφορές, να ακούσω απόψεις και προτάσεις αλλά και να αποκτήσω νέες εμπειρίες.
Είχα πλήρη γνώση, εκ των προτέρων, του κλίματος του πολιτικού περιβάλλοντος και υπήρξε συνειδητή επιλογή η συμμετοχή μου στον εκλογικό συνδυασμό της Νέας Δημοκρατίας, ιδιαίτερα αυτή την φορτισμένη περίοδο. Έμαθα πάντα να αγωνίζομαι και έτσι θα συνεχίσω. Ελπίζω και εύχομαι η χώρα μας σύντομα να βρει τον σωστό δρόμο, τον δρόμο της ανάπτυξης, της αξιοκρατίας, της δικαιοσύνης. 
07.05.2012
Σωτήρης Βόσδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.