«Επιχειρώ
αλλιώς» στη γεωργία ονόμασε την καμπάνια που συμπεριλαμβάνει τις προτάσεις της
η ΟΝΝΕΔ για τη γεωργική ανάπτυξη και την προώθηση της γεωργίας στην νεολαία.
Στόχος μας είναι να αναδείξουμε και να ενισχύσουμε τη γεωργία, καθώς αποτελεί
έναν τομέα που μπορεί να προσφέρει κίνητρα και ευκαιρίες για απασχόληση στους
νέους σήμερα.
Μερικές από τις σημαντικότερες προτάσεις μας είναι οι εξής:
• Διανομή γεωργικών εκτάσεων σε νέους κάτω των 35 ετών, με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια και ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.
• Ενίσχυση της χρήσης υδροπονικών και αεροπονικών προϊόντων σε νησιά και άνυδρες περιοχές για την ενδυνάμωση παραγωγής τοπικών προϊόντων.
• Προώθηση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό με έμφαση σε όσα έχουν προστατευόμενη ονομασία προέλευσης.
• Δημιουργία Τοπικών Συμφώνων Συνεργασίας με φορείς του Τουρισμού με σκοπό τη διάδοση τοπικών προϊόντων.
• Φοροαπαλλαγές για έναρξη αγροτικής δραστηριότητας σε νέους αγρότες με έμφαση σε πρωτότυπες καλλιέργειες.
• Καθορισμός του αντικειμένου όλων των αγροτικών επαγγελμάτων (γεωργία, αλιεία, κτηνοτροφία, δασοκομία κ.λ.π.)
• Δυνατότητα αξιοποίησης από τους επαγγελματίες αγρότες οτιδήποτε έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο του επαγγέλματος, χωρίς γραφειοκρατικούς περιορισμούς.
• Δημιουργία αγροτικών επιμελητηρίων.
• Θέσπιση του «θεσμού του αγρότη».
• Δημιουργία «ηλεκτρονικής αγοράς αγροτικών προϊόντων».
• Διαχωρισμός «ζωνών καλλιέργειας».
• Ανάπτυξη αγροτικής επαγγελματικής κουλτούρας μέσω της εκπαίδευσης.
• Προώθηση της αγροτικής επιχειρηματικότητας μέσα από τα ΜΜΕ.
• Δημιουργία εθνικού μοντέλου συνεργατικής γεωργικής ανάπτυξης.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΕ ΟΝΝΕΔ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Μερικές από τις σημαντικότερες προτάσεις μας είναι οι εξής:
• Διανομή γεωργικών εκτάσεων σε νέους κάτω των 35 ετών, με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια και ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.
• Ενίσχυση της χρήσης υδροπονικών και αεροπονικών προϊόντων σε νησιά και άνυδρες περιοχές για την ενδυνάμωση παραγωγής τοπικών προϊόντων.
• Προώθηση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό με έμφαση σε όσα έχουν προστατευόμενη ονομασία προέλευσης.
• Δημιουργία Τοπικών Συμφώνων Συνεργασίας με φορείς του Τουρισμού με σκοπό τη διάδοση τοπικών προϊόντων.
• Φοροαπαλλαγές για έναρξη αγροτικής δραστηριότητας σε νέους αγρότες με έμφαση σε πρωτότυπες καλλιέργειες.
• Καθορισμός του αντικειμένου όλων των αγροτικών επαγγελμάτων (γεωργία, αλιεία, κτηνοτροφία, δασοκομία κ.λ.π.)
• Δυνατότητα αξιοποίησης από τους επαγγελματίες αγρότες οτιδήποτε έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο του επαγγέλματος, χωρίς γραφειοκρατικούς περιορισμούς.
• Δημιουργία αγροτικών επιμελητηρίων.
• Θέσπιση του «θεσμού του αγρότη».
• Δημιουργία «ηλεκτρονικής αγοράς αγροτικών προϊόντων».
• Διαχωρισμός «ζωνών καλλιέργειας».
• Ανάπτυξη αγροτικής επαγγελματικής κουλτούρας μέσω της εκπαίδευσης.
• Προώθηση της αγροτικής επιχειρηματικότητας μέσα από τα ΜΜΕ.
• Δημιουργία εθνικού μοντέλου συνεργατικής γεωργικής ανάπτυξης.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΕ ΟΝΝΕΔ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.