Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Υλοποιήθηκε η ημερίδα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας, Μαθησιακές Δυσκολίες και Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας

Στην ημερίδα προέδρευσε η Σχολική Σύμβουλος 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας κ. Όλγα Μούσιου – Μυλωνά με εισηγήτριες την κ. Ελένη Σουλίδου, την κ. Ελισσάβετ Σταλίδου και την κ. Σοφία Μουρτζούκου. Παρευρέθηκαν ο Διευθυντής ΠΕ Εκπαίδευσης κ. Π. Νώτας και η Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής κ. Κ. Βαϊρινού.

Η κ. Ελένη Σουλίδου αναφέρθηκε στις Μαθησιακές Δυσκολίες και ανέλυσε τις κατηγορίες και τα χαρακτηριστικά τους, προτείνοντας μεθόδους Διάγνωσης και Αντιμετώπισης που εφαρμόζονται στη χώρα μας. Τονίστηκε η σημαντικότητα της έγκαιρης αναγνώρισης και αποδοχής του προβλήματος ως μέσο για την πρόοδο του παιδιού.
Η κ. Ελισσάβετ Σταλίδου αναφέρθηκε στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας και τα βασικά χαρακτηριστικά της. Παρουσίασε μερικές από τις σκέψεις παιδιού με ΔΕΠ-Υ, τρόπους Διάγνωσης και Αντιμετώπισης. Η τροποποίηση της συμπεριφοράς των γονιών και των δασκάλων κρίθηκε απαραίτητη για την επιτυχή αντιμετώπιση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ.
Η κ. Σοφία Μουρτζούκου έθιξε ζητήματα που αφορούν τη Συμβουλευτική Αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών και της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας από γονείς και δασκάλους. Τονίστηκε η σημασία της συνεργασίας γονιών και εκπαιδευτικών για την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων. Επισημάνθηκε η αξία της εύρεσης λύσεων σε αντίθεση με την κάλυψη του προβλήματος.
Ακολούθησε ενδιαφέρουσα  συζήτηση με ερωτήσεις εκπαιδευτικών και γονέων.

Η Σχολική Σύμβουλος
1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας                                            Όλγα Μούσιου-Μυλωνά
                                   
 Για το Σύλλογο Εκπαιδευτικών
Ο Διευθυντής                                                                                                                 Γιάννης  Δαϊκόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.