Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Παρουσίαση ψηφοδελτίου ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας


Νομός Φλώρινας
Αντωνακάκη-Ανδρέου Σοφία του Γεωργίου.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πρέσπα. Ζει στην Φλώρινα. Σπούδασε φωτογραφία στην Γερμανία. Από νεαρή ηλικία ενταγμένη στον Αριστερό χώρο και στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ από την στιγμή που δημιουργήθηκε. Είναι παντρεμένη με τον Ανδρέα Ανδρέου, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και έχει δύο παιδιά.

Kομνιανού Δήμητρα-Βασιλεία του Εμμανουήλ
Τοπογράφος Μηχ/κός
Μουρουζίδης Παύλος του Ανέστη:
Γεννήθηκα το 1968 στην Πεντάβρυσο Καστοριάς, είμαι παντρεμένος με τη Μαριάννα Ρουδνικλή κι έχω έναν υιό. Είμαι Χημικός Μηχανικός κι έχω εργαστεί για 15 περίπου έτη (από το 1996) σε όλους τους νέους ΑΗΣ της ΔΕΗ, ως χειριστής βάρδιας και αναλυτής εργαστηρίου.
Το 1988 εντάχθηκα στην ΚΝΕ από την οποία αποχώρησα την επόμενη χρονιά με άλλους συντρόφους για να συστήσουμε το Νέο Αριστερό Ρεύμα (ΝΑΡ).
Ήμουν ιδρυτικό μέλος του Σωματείου Εργαζομένων στην Ενέργεια «Εργατική Αλληλεγγύη» και δραστηριοποιούμαι στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ από συστάσεώς της (2009).
Φιλίππου Δημήτριος του Μιχαήλ.                                                                                            Γεννήθηκα στη Φλώρινα το 1985 όπου και τελείωσα το Λύκειο το 2004. Σπούδασα Γεωπονία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης την περίοδο 2004-2010 και συμμετείχα στο φοιτητικό κίνημα του 2006-‘07 απέναντι στο νόμο πλαίσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.