Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Ζητώ συγγνώμη από σας συμπατριώτες μου για όλα τα λάθη και τις ολιγωρίες μου


Συμπατριώτες μου,
Αυτός ο «σκληρός Απρίλης » για την Ελλάδα συνέπεσε με το Άγιο και Πανσεβάσμιον Πάσχα. Το άμωμο Πάσχα. Το Μέγα Πάσχα , γιορτή και πανηγύρι των απανταχού Ελλήνων.
Τι θλίψη όμως φέτος….
Θρηνεί η Φλώρινα. Θρηνεί η Ελλάδα.
Η πατρίδα μας βιώνει μέρες δυστυχίας και ζόφου, αγωνίας και θλίψεως.
Ο λαός μας ξαναζεί τη θυσιαστική του μοίρα.
Ο καιρός το ’φερε το τέλος της προσωπικής μου πορείας , που είναι συνδεδεμένη απόλυτα με τη Φλώρινα, να συμπέσει οδυνηρά με τις Άγιες αυτές μέρες .
Συμβολικό ; Ίσως…
Δεν έκρυψα ποτέ την πίστη μου που είναι βαθειά και έχει ρίζες γερές που άντεξαν τα σχεδόν 70 χρόνια της ζωής μου και ανάμεσά τους τα 23 πύρινα χρόνια της πολιτικής μου ζωής.
Πιστεύω μόνο στον Αγώνα. Και ο Αγώνας συνεχίζεται . Από τη μεριά μου, τώρα που προφέρω το « νυν απολύεις» αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι αγώνας μέχρι εσχάτων για το καλό της Φλώρινας και της Ελλάδας.
Ζητώ συγγνώμη από σας συμπατριώτες μου για όλα τα λάθη και τις ολιγωρίες μου…
Ειλικρινά ζητώ συγγνώμη…
Η Φλώρινα είναι για μένα πάντα το «Σπίτι της ζωής », το « Σπίτι της αλήθειας ».
Όμως το βλέπω ότι αυτές τις μαύρες ώρες η Φλώρινα είναι το ακριβές αντίγραφο της Μεγάλης Κρίσης. Ανεργία, Ανασφάλεια, Αδιαφορία, Αναλγησία. Γιατί ; Τι συνέβη τα 6 τελευταία χρόνια και ξαμολήθηκαν όλα τα θεριά  να φάνε την πατρίδα μου ;
Ευτελείς εγωισμοί , πολιτικές μικρότητες , συγκυριακοί πολιτικαντισμοί και γειτονικοί κομματικοί φανατισμοί πλοκαμίστηκαν  να πνίξουν την Ακριτική μονάκριβη περιοχή μας.
Με διακατέχει θυμός , οργή, αγανάκτηση , αηδία και λύπη , άφατη λύπη…
Όμως σύντομα θα ειπωθούν όλα εκεί που πρέπει , όπως πρέπει.
Για την ώρα αυτή που γράφω αυτές τις γραμμές , Μεγάλο Σάββατο απόγευμα, θέλω να στείλω σε όλους τους απανταχού Φλωρινιώτες τις ευχές μου.
Καλή Ανάσταση
Χρόνια πολλά
Μεθ’ ημών η Αγάπη
Προσκυνήσαμε τα Πάθη σου Χριστέ μου
Δείξε  μας τώρα και την ένδοξό σου ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Αθήνα , Μεγάλο Σάββατο     14/4/2012
Γιώργος Λιάνης 

1 σχόλιο:

Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.