Στο
πολυνομοσχέδιο που φέρεται προς ψήφιση με ένα άρθρο, περιλαμβάνονται
διαφορετικές μεταξύ τους διατάξεις, συχνά αντιφάσκουσες μεταξύ τους, που
αφορούν πλήθος ζητημάτων που πλήττουν στο σύνολό τους την ελληνική κοινωνία,
ειδικά τα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα, τα οποία ουσιαστικά πλέον τα θέτουν
στο κοινωνικό περιθώριο.
Απεναντίας, όπως πάντα, αφήνουν στο απυρόβλητο την
οικονομική και πολιτική ελίτ της χώρας μας, η οποία είναι και η κύρια υπεύθυνη
για το κατάντημα της Ελλάδος, η οποία έγινε ένα Κράτος που αναζητά εναγωνίως τη
«δόση» του για να επιβιώσει. Είναι προφανές ότι με την ενοποίηση όλων των
μεταξύ τους άσχετων διατάξεων σε ένα άρθρο είναι ο στραγγαλισμός της άσκησης
του συνταγματικού δικαιώματος των βουλευτών για ψήφο κατά συνείδηση (αρθ 60 παρ
1 Συντ). Δηλαδή το πολυνομοσχέδιο που απειλεί τη κοινωνική συνοχή και γαλήνη
της Ελλάδος, αποτελεί “νομικό κατασκεύασμα” πρωτοφανές, στα νομικά καταγώγια
των οργανωμένων συμφερόντων που βρίσκονται δίπλα και πίσω από τη τρόικα τα
οποία βρήκαν την κρίση ως ευκαιρία προκειμένου να καταλύσουν κάθε έννοια
κοινωνικού και κράτους δικαίου. Επίσης το πολυνομοσχέδιο εισάγεται χωρίς
προηγούμενη διαβούλευση, χωρίς συζήτηση στις επιτροπές της Βουλής, χωρίς έκθεση
της επιστημονικής επιτροπής της Βουλής και με αιτιολογική έκθεση που σε
πολλά σημεία του είναι ένα εντελώς διαφορετικό κείμενο από το νόμο, δηλαδή κατά
καταστρατήγηση του Συντάγματος αφού το υπό ψήφιση νομοσχέδιο προσκρούει στις
διατάξεις του άρθρου 74 παρ 1, 2, 4. Ακόμη η εισαγωγή προς ψήφιση
του πολυνομοσχεδίου με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, κανέναν δεν πείθει
διότι η εναγώνια δόση των 31,5 δις ευρώ δεν ήταν απρόβλεπτη και έκτακτη αλλά
γνωστό και αναμενόμενο πρόβλημα. Πρόκειται περί αντικοινοβουλευτικής
μεθόδευσης η οποία ακυρώνει ουσιαστικά την νομοθετική λειτουργία της Βουλής και
υποβιβάζει τους βουλευτές στο επίπεδο των εντολοδόχων εξωθεσμικών συμφερόντων.
Στο πολυνομοσχέδιο
επίσης προβλέπονται αναφορικά με το χώρο της Δικαιοσύνης αύξηση του ποσοστού
προσαύξησης των χρηματικών ποινών σε 110% με πράξη της διοίκησης κατά παράβαση
της αρχής της διάκρισης των εξουσιών, ο διπλασιασμός του δικαστικού
ενσήμου, χωρίς καμιά εναρμόνιση προς την οικονομική κατάσταση του
ενάγοντα. Ακόμη στη βάση μιας αδίστακτης εισπρακτικής λογικής αυξάνεται το όριο
μετατροπής των ποινών στα πέντε έτη κατά τρόπο επικίνδυνο για την δημόσια
ασφάλεια αφού δράστες τέλεσης σοβαρών αδικημάτων θα καταβάλουν την μετατραπείσα
ποινή και θα κυκλοφορούν ελεύθεροι εμπαίζοντας τα θύματά τους.
Καταργείται
η υποχρεωτικότητα της παράστασης του δικηγόρου του πωλητή στις εμπράγματες
συμβολαιογραφικές δικαιοπραξίες ενώ για τον αγοραστή διατηρείται όταν η αξία των
μεταβιβαζομένων ακινήτων είναι πάνω από 80.000ευρώ. Η προκειμένη ρύθμιση
παραβλέπει ότι η υποχρεωτικότητα της παράστασης του δικηγόρου στα συμβόλαια που
αφορούν εμπράγματες δικαιοπραξίες δικαιολογείται από επιτακτικούς λόγους
δημοσίου συμφέροντος, (ασφάλεια των συναλλαγών) λαμβανομένου υπόψη ότι η Ελλάδα
είναι η χώρα στην Ευρώπη όπου δεν υπάρχει κτηματολόγιο ή δασολόγιο. Παραβλέπει
ακόμη, ότι η σχεδιαζόμενη ρύθμιση αντίκειται στην αρχή της αναλογικότητας
αφού τη στιγμή που περικόπτονται μισθοί, συντάξεις, και εξουθενώνονται τα
εισοδήματα οικονομικά αδύναμων συμπολιτών μας, την ίδια στιγμή
καταργείται μια ασφαλής δεξαμενή άντλησης εσόδων.
Το
Διοικητικό Συμβούλιο του Δ.Σ. Φλώρινας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.