Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Ο Α.Σ. «ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ» στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα shotokan



Επέστρεψε η 3μελής αποστολή του συλλόγου Α.Σ “ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ” από την Αθήνα όπου το Σαββατοκύριακο 8 & 9/6/2013 έλαβε μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα shotokan Καράτε.
Η αποστολή αποτελούνταν από τους Αμβράση Βασίλη, Παλιογιάννη Φωτεινή και Σιώκη Λουκά με αρχηγό της αποστολής τον sensei Κορομπίλη Γιώργο.
Η αποστολή είχε 100% επιτυχία μιας και όλοι οι αθλητές μας όπου συμμετείχαν ανέβηκαν στο βάθρο και συγκεκριμένα:
Αμβράσης Βασίλης: 1η θέση στο kumite 2003 και +40kgr, και 2η θέση στα kata 2003.
Παλιογιάννη Φωτεινή: 2η θέση στο kumite 2003 και -30kgr, και 1η θέση στα kata 2003.
Σιώκης Λουκάς: 2η θέση στα kata 2004

Κορομπίλης Γεώργιος (προπονητής): Δεν έχω λόγια να εκφράσω την χαρά μου και την περηφάνια μου, συγχαρητήρια στα παιδιά μας τα οποία εκπροσωπούν επάξια την Πόλη μας και τον Σύλλογό μας. Τα παιδιά αυτά όπου και αν συμμετάσχουν είναι στα μετάλλια δείχνοντας έτσι την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στο dojo του συλλόγου και είναι άξιοι συνεχιστές της ιστορίας του συλλόγου, τους ευχαριστώ πολύ και τους εύχομαι τα καλύτερα.

Τσαρτσιταλίδης Κίμων (πρόεδρος): θέλω να συγχαρώ τα παιδιά μας για τις επιτυχίες τους είναι δυνατή μαχητές και το αποδεικνύουν όπου και αν αγωνίζονται. Προσωπικά ήμουν με αποστολή του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος στο Μαυροβούνιο όπου συμμετείχε η δική μας Τσαρτσιταλίδου Ειρήνη-Μαρία από ‘κει παρακολουθούσα την πορεία των αθλητών μας και βέβαια η περηφάνια μου και η χαρά μου, μαζί με το Χάλκινο στο Πανευρωπαϊκό της ομάδας “Μακεδονία Ελλάς” της Ένωσης Βορείου Ελλάδος, δεν περιγράφεται. Τους εύχομαι να είναι πρώτα υγιείς μακριά από τραυματισμούς και θα έρθουν και τα καλύτερα σε μεγαλύτερες διοργανώσεις που είμαι 100% πεπεισμένος πως θα συμμετάσχουν χαρίζοντάς μας και άλλες διακρίσεις.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια γίνονται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Η ευθύνη των σχολίων, αστική και ποινική, βαρύνει τους σχολιαστές.